Gwarancja

1. Na wszystkie oferowane pojazdy udzielamy 24-miesięcznej gwarancji.

2. Pojazdy demonstracyjne (używane) sprzedawane są z 12-miesięczną gwarancją.

3. Na akcesoria oraz na montaż wyposażenia dodatkowego udzielamy 12-miesięcznej gwarancji.

4. Każdy zakup potwierdzony jest fakturą imienną lub firmową. Gwarancja rozpoczyna się z datą zakupu widniejącą na fakturze.

5. Zgłoszenia serwisowego należy dokonać mailowo na adres kontakt@valorous.pl podając:
numer seryjny pojazdu, datę zakupu, pełen opis usterki (dokumentacja fotograficzna jest dla nas dużym ułatwieniem).

6. W ramach gwarancji uszkodzony pojazd naprawiamy na miejscu u klienta, a w razie konieczności transportujemy do serwisu centralnego. Klient może również sam dostarczyć pojazd do serwisu lub ustalonego punktu, po uprzednim zgłoszeniu serwisowym. 

7. Gwarancja nie obejmuje podstawowych czynności serwisowych, które trzeba wykonywać systematycznie - zwykle na zakończenie sezonu: regulacja przerzutek, regulacja hamulców, czyszczenie, konserwacja łańcucha, wymiana klocków i tarcz hamulcowych.

8. Osprzęt elektryczny nie wymaga czynności serwisowych. 

9. Utratę gwarancji powoduje nieprawidłowe użytkowanie lub naruszenie plomb gwarancyjnych. Przeglądy gwarancyjne nie są wymagane.

10. Przed planowanym dłuższym okresem nieużywania pojazdu należy: naładować baterię, wyczyścić pojazd, zabezpieczyć skórzane elementy, przy rowerach nasmarować łańcuch i zębatki.

11. Oferujemy odpłatny serwis posezonowy, realizowany w naszym centrum serwisowym. 

12. Usługi pogwarancyjne ustalane są indywidualnie.

Kontakt

Zadzwoń: 601 576 346, 609 607 467

Napisz: kontakt@epremium.eu

SKLEP stacjonarny i WYNAJEM:

Poniedziałek - Piątek, godz. 9:00-17:00

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.