Czego oczekujemy od współczesnego skutera, którym dzień w dzień będziemy jeździć po mieście i załatwiać swoje sprawy? Z pewnością tego, że będzie dobrze zaprojektowany i wykonany, dynamiczny i oszczędny, a do tego bogato wyposażony w praktyczne akcesoria. Taki właśnie jest SR1, zaprojektowany we Włoszech nowy model coraz bardziej popularnej u nas marki Voge. Należy ona do koncernu Loncin, który od lat produkuje silniki oraz kompletne motocykle i skutery firmy BMW.
125 klasy premium
Jest to skuter przeznaczony dla wymagających użytkowników. Napędzany jest nowoczesnym, chłodzonym cieczą silnikiem 125 cm3 z wtryskiem marki Bosch. Jednostka generuje 11,6 KM i zapewnia idealny kompromis między dynamiczną miejską jazdą i minimalnym spalaniem. Sprawne zawieszenie i koła o średnicach 14 i 13 cali pozwalają na komfortowe i bezpieczne przejeżdżanie nierówności na drodze. Z kolei skuteczne hamowanie umożliwiają tarczowe hamulce z przodu i z tyłu, wyposażone w dwukanałowy układ ABS.
Voge SR1 jest również wyposażony w bogaty zestaw elektroniki. Całość oświetlenia pracuje w technologii LED. W kokpicie znajdziemy duży, kolorowy wyświetlacz, prezentujący szeroką gamę parametrów. W standardzie otrzymamy również gniazdo USB w schowku pod kierownicą, dzięki któremu zawsze będziemy mogli podładować smartfona oraz inne urządzenia mobilne.
Dla dwóch osób
Skuter Voge SR1 ma wygodną, obszerną, dwuosobową kanapę. Pod nią znajduje się duży schowek, w którym zmieści się kask. W tylnej części umieszczono solidny bagażnik połączony z dużymi uchwytami dla pasażera. W razie potrzeby możemy tam przytroczyć dużą torbę lub zamontować kufer centralny.
Model SR1 możecie już obejrzeć i kupić w punktach dealerskich marki Voge. Jego cena to 14 900 zł.
Dane techniczne
Silnik: | czterosuwowy, chłodzony cieczą |
Układ i rozrząd: | jednocylindrowy, SOHC |
Pojemność skokowa: | 124,9 cm3 |
Zasilanie: | wtrysk paliwa Bosch |
Moc maksymalna: | 11,6 KM przy 7500 obr./min |
Moment obrotowy: | 11 Nm przy 6000 obr./min |
Skrzynia biegów: | automatyczna, CVT |
Rama: | stalowa |
Zawieszenie przednie: | widelec hydrauliczny teleskopowy, Ø 31 mm, skok 93 mm |
Zawieszenie tylne: | podwójny amortyzator, skok 103 mm |
Koła i opony: | 110/70 R14 / 130/70 R13 |
Hamulec przedni: | tarczowy, Ø 240 mm, zacisk dwutłoczkowy, ABS |
Hamulec tylny: | tarczowy, Ø 220 mm, zacisk jednotłoczkowy, ABS |
Wymiary (dł./szer./wys.): | 1945/740/1265 mm |
Rozstaw osi: | 1320 mm |
Prześwit: | 120 mm |
Wysokość kanapy: | 775 mm |
Masa: | 139 kg |
Zbiornik paliwa: | 8 litrów |
Zużycie paliwa: | 2,3 l/100 km |
Normy: | Euro 5 |
Elektronika: | oświetlenie LED, kolorowy wyświetlacz, gniazdo USB |