W nowym modelu VOGE-a można dopatrywać się podobieństw do popularnego motocykla Bawarczyków - BMW F850GS. Właścicielem chińskiej marki jest koncern Leoncin, który blisko współpracuje z niemiecką firmą, produkując dla nich podzespoły. Między innymi silnik do wyżej wymienionego modelu, więc nie można się dziwić że to właśnie ta jednostka, tylko nieco zmodyfikowana znajduje się w DS 900. Dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 895 cm3, rozwija moc 96,5 KM przy 8250 obr./min. i 87 Nm momentu obrotowego przy 6250 obr./min. Dodatkowo będzie on sprzężony z sześciobiegową skrzynią wyposażoną w quickshifter.
Jak przystało na rasowego ADV-a, znajdziemy tu szprychowy zestaw kół, 21-calowąfelgą z przodu i 17-calową z tyłu. W komplecie mamy również zaciski od Brembo oraz wyświetlacz TFT. Za dopłatą, VOGE-a DS 900 będzie można doposażyć w tempomat, podgrzewany manetki, kufry czy akcesoryjne siedzenie. Na razie producent nie podał ceny.
Dane techniczne:
Silnik:
- Chłodzony cieczą, dwucylindrowy, rzędowy, rozrząd DOHC
- Pojemność 895 cm3
- Moc maksymalna 96,5 KM przy 8250 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy: 91 Nm przy 6250 obr./min
- Sześciobiegowa skrzynia biegów z dwukierunkowym quickshifterem
Wymiary i masa:
- Wymiary: 2314 x 873 x 1379 mm (długość x szerokość x wysokość)
- waga 220 kg (sucha)
- Wysokość kanapy 825 mm
- Rozstaw osi 1580 mm
Rama
- Rama główna stalowa ze stalową ramą pomocniczą, wahacz z aluminium
Koła i hamulce:
- Układ hamulcowy z zaciskami Brembo
- Bezdętkowe koła szprychowe 21/17
- Opony Michelin Anakee 3 w rozmiarach 90/90 z przodu i 150/70 z tyłu
- Dwukanałowy ABS, który można wyłączyć z tyłu do jazdy w terenie
Elektronika i akcesoria
- Zmienne mapy silnika
- Przełączalna kontrola trakcji
- Amortyzator skrętu w standardzie
- Regulowana szyba przednia
- Kolorowy wyświetlacz TFT i system nawigacji strzałkowej
- Oświetlenie w technologii LED