MOTOCYKLE elektryczne
MOTOCYKL ELEKTRYCZNY Super Soco - jaki wybrać dla siebie?
Spójrzmy oczami użytkowników.
TS jest mały, lekki i zwinny, ma dobre przyśpieszenie, ma najmniejszy silnik - 2,4 kW. Wybieram go do lasu ze względu na lekkość, pomimo, że ma najcieńsze oponki - dają radę. Polecam osobom niskim oraz początkującym. Wśród nabywców jest dużo dziewczyn.
TS Street Hunter (aktualnie zastąpił TS). Zakochałem się w jego sylwetce, a jak usiadłem… to poczułem się jak „dopasowany” - takie wrażenie robi na każdym. Czar prysnął kiedy wyjechałem za miasto i wyglądający jak bestia motor, nie jedzie więcej jak 48 km/h - nie można go odblokować. Jest to pojazd dla spełniających marzenia o pierwszym motocyklu oraz dla młodych osób z miasta. Nisko osadzony środek ciężkości i grube opony z gładkim bieżnikiem dają maksymalnie dużo frajdy w miejskich uliczkach. Zasięg realny 65 km. Siadam na niego dość często po pracy - na jego kanapie się po prostu wypoczywa, a po pracy nie ma pośpiechu - wówczas prędkość jest wystarczająca. Świetna sprawa dla mojej córki, która podbiera mi go jadąc na uczelnię lub na trening.
TC Lubiłem go najbardziej do czasu, kiedy można było go odblokować (do rocznika 2019). Przyśpieszenie na starcie było bardzo, bardzo dobre. Prędkość 70-75 km. Dobry na każdą trasę... do lasu trochę za ciężki. W mieście… sama przyjemność - tak na starcie ze świateł jak i na obwodnicy. Aktualnie bez odblokowania - trochę zwinniejszy od TS, prędkości i zasięgi porównywalne (48 km/h, 60 km realnie). Pojazd wybierają osoby bez prawa jazdy, spełniające marzenia o motocyklu, gustujące w klasycznym wyglądzie motocykla. Oceniam go jako bezpieczny pojazd dla osób początkujących.
TC MAX - mój weekendowy przyjaciel. Zawsze kiedy myślę o moim hobby - to myślę o jeździe na nim. Motocykl dla „dorosłych”. Potrafi rozkochać w sobie prawie każdego… nawet „spalinowego” motocyklistę po jeździe próbnej. Jeśli stać Cię na ten motocykl i nie masz innych ograniczeń - wybierz tego. Przyśpieszenie - super. Zawieszenie - super. Zasięg - super. Wszystko Cię ucieszy… prawie. Wchodząc szybko w zakręty możesz odczuć, że warto wymienić kiedyś opony na bardziej przyczepne.
CPX to mój przyjaciel „biznesowy”. Jeśli jadę do Poznania załatwiać sprawy urzędowe / biznesowe. Szybko dojeżdżam obwodnicą, szybko śmigam między autami w mieście, nie szukam parkingu - stawiam blisko drzwi urzędu. Nie przebieram się w motocyklowe ciuchy itp. Zasięg realny - zgodny z katalogowym 140 km (mając 2 baterie na pokładzie - i tylko tak polecam). Prędkość 95 km/h - po przełączeniu na druga baterię - 100 km/h - nie wiem z czego to wynika, ale fajnie. Osłony i szyba dają wystarczający komfort kierowcy o wzroście 175 cm. Dla wyższych szyba jest ciut za niska. Bardzo duża kanapa pozawala mi wozić dwoje dzieci bez ścisku, a przy zamontowanym kufrze z oparciem - żona ma komfort podróżowania jako pasażer.
CUX - to najmniejszy w rodzinie Super Soco. Lekki zwinny skuter, który zaskakuje miękkością z jaką pokonuje wszelkie garby i nierówności. Prędkość i przyśpieszenie są dużo lepsze jak w TS - silnik 2.8 kW i bardzo niska waga skutera sprawiają, że mamy banana na twarzy. Pojazd wygodny dla 1 osoby - dla pasażera bardzo mało miejsca. Stworzony do miasta i do małych pomieszczeń w blokach lub w pracy - wszędzie się wciśnie by zaparkować. Akumulator jest bardzo lekki i zgrabny oraz łatwo go wyjąć... i postawić pod stolikiem kawiarnianym do podładowania.
Promocje
CPX 2022 - SREBRNY DEMO - 2 baterie
ROCZNIK 2022 (2 BATERIE)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 16730.00 zł